مسيج سركارى سرى 4
نوشته شده توسط : سفيرى از كلمات

عشق نمی پرسه اهل كجایی

فقط میگه توی قلب من زندگی كن

عشق نمی پرسه چرا دور هستی

فقط میگه همیشه با من هستی

عشق نمیگه دوستم داری؟

فقط میگه دوستت دارم

.

.

عشق خیلی گه های دیگه هم می خوره كه نباید باور كنی

 

 

 

چیه دیگه نمی خوای بدی؟

توبه كردی؟ وقتی یه بار دادی دیگه نباید جا بزنی

دیگه روزی حداقل یك بار رو باید بدی

این قانون اس.ام.اس بازیه

 

 

 

یه نقطه ی قرمز توی آسمون حركت می كنه

میدونی چیه ؟؟؟

اون قلب من كه واسه تو پر كشیده نیست !! .... نه یه مگسه كه ماتیك زده !!

 

 

 

 

اسمت رو باغچه نوشتم . شکفت! روی درخت نوشتم .میوه داد . توی صحرا نوشتم . لاله زار شد !آخه عزیزم پشکل هم اسم شد

 

 

 

 

برای شنیدن صدای كه دوستش میداری همین لحظه هم بسیار دیر است، افسوس خواهی خورد زمانی را كه آن سوی سیم ها كسی بی احساس میگوید:

برقراری ارتباط با مشترك مورد نظر مقدور نمی باشد !!!!

 

 

 

 

یه کار برات پیدا کردم تو مرغ داریه . کار سختی نیست فقط وقتی مرغ ها رو سر می برن تو جوجه ها رو دلداری می دی

 

 

 

عزیز دلم اگه تمومه تمومه تمومه دنیا جمع بشن بخوان تورو از من بگیرن

میگم چرا شما زحمت كشیدین

خودم می آوردمش

 

 

 

عذر می خوام كه بد موقع مزاحم شدم

یه سوال داشتم

می خواستم ببینم کفن جیب داره ؟!!!

 

 

 

 

یه بار میگی سرش پهنه،یه بار میگی درازه یه بار میگی از پشت اذیت میکنه، اصلا درش بیار یه کفش دیگه بپوش!!

 

 

 

 

تنها چیزی كه می تواند در اوج لذت از زندگی ، خواب را از چشمان آدمیان برباید فقط یك چیز است

.

.

جیش

 

 

 

 

 

اگه گفتی اون چیه که هر چی پسرا میبرن جلوتر ، دخترا بیشتر جیغ می زنن ؟

.

.

.

.

سوسک

 

 

 

 

 

یک باب خانه در نیاوران به مساحت 450 مترمفید، سونا استخر جکوزی و پکیج، با دید بسیار عالی... به خدا خوشبختی نمیاره، برو سر خونه زندگیت

 

 

 

 

یك گل خوشگل پشت ویترین گل فروشی دیدم!!!خواستم برات بخرمش

به فروشنده گفتم:اون گل چنده؟

گفت:اون گل نیست آینه است!!!!

 

 

 

 

اس ام اس سرکاری مخصوص نیمه شب: می دونم خوابی عزیزم. ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره، مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی

 

 

 

 

 

دوست دارم زندگی مانند سفری باشد، همسفرم همسری خوب و مهربان باشد، مناظر زیبای جاده خاطرات قشنگ زندگی باشد، و اگر قرار است مرگ مقصد ما باشد، دوست دارم که زیبا و با هم باشد...

اما چه سود چند کیلومتری بیشتر نمی تونیم بریم، چون کارت سوختمون تموم شد

 

 

 

 

تو جیغ زدی ویغ زدی جادو بودی دود شدی بالا رفتی تار شدی پایین اومدی پود شدی پیر شدی گریه شدی جوون شدی خنده شدی خان شدی بنده شدی خروس سرکنده شدی میوه شدی هسته شدی امید شدی یاس شدی ستاره نحس شدی .... خلاصه آدم نشدی




:: موضوعات مرتبط: sms سركارى , ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 17 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: