مسيج سركارى سرى 7
نوشته شده توسط : سفيرى از كلمات

وقتی میای قشنگترین پیرهنتو تنت كن... وقتی میری باز دوباره پیرهنتو تنت كن

 

 

 

هیچ می دونی چقدر گلی...... واسه دستهات ضرر داره؟ فقط از مایع ظرفشویی جام استفاده کن

 

 

 

چه غمگینانه می پیچد درون كوچه ی قلبم صدای توكه می گفتی: نون خشكیه...!

 

 

 

این اس م اس رو وقتی دوروبرت کسی نیست بخون. اگر هم عجله داری برو یه جای خلوت و تنهایی بخونش

.

.

پشت سرتو بپا

.

.

کسی نیست داری می خونی؟

.

.

خوب خدا را شکر کسی نیست ببینه سرکاری!

 

 

 

 

 

 

 

پنج راه حل برای خوشحال بودن : 1- داشتن یک دوست خوب مثل من 2- داشتن دوستی مثل من 3- فقط داشتن من 4- داشتن من 5- من

 

 

 

 

 

سلام. ببخشید بد موقع مزاحم شدم... راستش را بخواهید یه سوالی داشتم خیلی وقت بود ذهنم را مشغول کرده بود، می خواستم بپرسم... می خواستم... اصلا ولش کن. بزار برای بعد، خوب؟

 

 

 

 

اس-ام-اس مخصوص نیمه شب: سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره 4 ساعت دیگه باید بیدار شی

 

 

 

 

 

اس ام اس سرکاری باحال مخصوص نیمه شب: بچه ها می گن تو اهل سینمایی ... ما سر یه چیز دعوامون شده ... مگه راکی همون رمبو نیست ؟!؟ البته اگه خوابی لازم نیست الان اس ام اس کنی، فردا صبح هم بگی مشکلی نیست. ولی ما رو بی خبر نذار

 

 

 

خواستم ازت تشکر کنم وبگم به تو افتخار می کنم. چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منواز سرکار گذاشتنت نا امید نمی کنی

 

 

 

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم بیكار نباشی اینا رو دادم واسشون سوال پیدا كنی

 

 

 

 

 

پیف... اه اه اه... چه بوی گندی... خفه شدیم... چه خبرته؟ مگه چی خوردی؟

حمیییییییییییید

.

.

تبلیغ كنسرو لوبیای تبرك

 

 

 

 

۹۳۵۰۰۰۱۴۰۰ این شماره ی پینوکیو ست زنگ بزن ببین چطور آدم شد شاید تو هم بشی

 

 

 

 

Be 10 dalil doset daram, 9tasho nemidonam yekisham yadam rafte

 

 

 

 

برداشتن قدم های بزرك در زندگی پاره شدن خشتك را در پی دارد

 

 

 

 

تو رو دوست دارم مال منی عزیز منی جیگر منی عسلمی رو تمرین کن هفته بعد که دیدمت به هم بگو

 

 

 

 

 

از یه دیوونه میپرسن چی شد دیوونه شدی میگه راستش من یه زن گرفتم که یه دختر 18 ساله داشت.دختر زنم با بابام ازدواج کرد پس زن من مادر زن پدر شوهرش شد.دختر زن من پسری زایید که داداش من و نوه زن من بود پس نوه منم بود پس من پدر بزرگ داداشم شدم . زن من پسری زاییدکه زن پدرم خواهر ناتنی پسرم و مادر بزرگ اون شد پس پسرم داداش مادر بزرگش بود و من خواهرزاده پسرم شدم

 

 

 

 

می دونی نصف النهار چیه؟

.

.

.

.

شامی است كه از نهار باقی مانده

 

 

 

 

یه روز دلت گرفت و ندونستی چه کار کنی… اینو یادت باشه که اگه منو داشتی هرگز دلت نمی گرفت... امضا: محلول لوله باز کن گلرنگ

 

 

 

 

Ye ruz ye torke ba zanesh miran pitza bokhoran dokhtare mige man nooshabeye meshki mikham torke mige alan barat miaram vaghti mire vasash nooshabe begire mibine sahebe resturan ye lore hastesh ke ghadesh bolande torke mige agha bebakhshid mishe ye nushabeye meshki be man bedid lore mige bale alan midam behet, Vaghti nooshabe ro vaseye zanesh mibare zanesh kheyli khosh'hal mishe, Bad hamin dige beheshun khosh migzare o ina

 

 

 

نگاه اولت بر من اثر کرد.... نگاه دومت دیونه‌ام کرد.... نگاه سومت عاشقترم کرد.... نگاه آخرت دیگه هیز بازی بود




:: موضوعات مرتبط: sms سركارى , ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 17 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: