مسيج سركارى سرى 12
نوشته شده توسط : سفيرى از كلمات

سلام عزیزم.میدونی چه بلایی سرم اومده؟پلیس من رو به جرم زشترین شهروند ایرانی گرفته.جون هركس كه دوست داری بیا و خودت رو بهشون نشون بده تا بفهمند كه دارند اشتباه میكنند

 

 

 

به اندازه دوتاچشمهایم دوستت دارم ازطرف موش کور

 

 

 

 

میدونی "اسکل" به کی میگن؟

برو پایین

.

میدونی اسکل به کی میگن؟

.

برو بلا

 

 

 

LOVE

L : لنگت پیدا نمیشه

O : عمرمی

V : وجودمی

E : انگار  اشتباه فرستادم

 

 

های، ساری، آی هو نو اس ام اس فور یو تودی! هی، آی سید نو اس ام اس  فور یو! در ایز نو اس ام اس فور یو! الاغ، میگم اس‌ام‌اس برات ندارم، حالا هی بخون

 

 

 

اگر مردونگی مرده!

اگه رفاقت ها رنگ باخته!

اگه عشق دیگه معنی نداره!

اگه دنیا پر از نامردیه!

اگه آرامش نیست!

خوب به تو چه؟ تو اس ام استو  رو بخون!

 

 

 

(كاو اك كی اكت كاك لاك اوك اك) آفرین تو تونستی به زبان میمون ها صحبت كنی

 

 

 

اگر پرنده پرواز یادش بره,اگر شیرین فرهاد یادش بره,اگر ماهی دریا یادش بره, من پول اس ام اس هایی رو که برات دادم یادم نمیره!!

 

 

 

 

دوست دارم قد هیکلم(ارادتمند شما مورچه)

 

 

 

هر وقت به تو می نگرم به شوخ طبعی خدا پی میبرم!

 

 

 

 

دوست دارم بخورمت,نه بخاطر اینکه شیرینی, نه بخاطر اینکه عسلی, نه بخاطر اینکه جیگری,فقط بخاطر اینککه تو زندگیم یه گوهی خورده باشم!!

 

 

 

 

آسمان را می نگرم تو را می بینم خورشید را می نگرم تو را می بینم ماه و ستارگان را می نگرم تو را می بینم خوب مسخره بر از جلوم کنار دیگه

 

 

 

 

اگه فكر میكنی بی عرضه هستی؟اگه فكر می كنی به درد هیچ كاری نمی خوری !اگه فكر می كنی بی مصرف هستی!به خدا درست فكر می كنی!

 

 

 

 

دنیا 3 رکن داره:

1-عاشق نشو

2-اگر عاشق شدی واسه عشقت بمیر

3-اگه مردی خاک بر سر بی جنبت کنن

 

 

 

 

اسمت را بر کوه نوشتم ریزش کرد...روی آب نوشتم بخار شد...روی کاغذ نوشتم پاره شد..روی قلبم......برو بابا با این اسمت آخه این اسمه که تو داری

 

 

 

 

خطر:اگه این اس ام اس رو بخونی ویروس وارد مغزت میشه.لودینگ..10%...50%..90%...ارور...مغزی یافت نشد.با خیال راحت بقیه شو بخون

 

 

 

 

تو خوبی و من بد,تو زیبایی و من زشت,تو آسمونی و من زمینی,تو فرشته و من آدم,تو راستگو و من یه دروغگو

 

 

 

دیشب خواب دیدم !دیدم تو داری رو ابرا پرواز میکنی ؛ بعد یهو افتادی زمین از خواب پریدم !ترسیده بودم!دلم برات شور میزد؛اما وقتی که خیلی فکر کردم دیدم که یه خر نمیتونه پرواز کنه

 

 

 

 

تو هم می خوای بری،فقط تو مونس دلم بودی،فقط تو فضای دلم رو پر می کردی!تو هم برو ای گـــــــــــــــــــــــو . .زو

 

 

 

 

 

سلام !من موبایلتم؛کاری ندارم!فقط خواستم از جیبت بیرونم بیاری تا اوسکلت کنم

 

 

 

 

حیوونا تصمیم میگیرن جلسهء اضطراری تشکیل بدن ، ولی جلسه تشکیل نمیشه!چون الاغه داشت این اس ام اس رو میخووند

 

 

 

 

عید سعید قربان به تمام گوسفندان جهان تسلیت باد!(عزیزم نترس حلالت کردم)

 

 

 

 

نگاه اولت بر من اثر کرد،نگاه دومت دیوانه ام کرد،نگاه سومت عاشقترم کرد،اَهـــــــــــــ...دیگه گندش رو درآوردی!نگاه آخرت هیز بازی بود!

 

 

 

 

وقتی فهمیدم کاندید شدی خیلی خوشحال شدم!حتما" خیلی هم خرج کردی!؟راستی چقدر پول دادی تا عکست رو ،روی همهء قوطی های شیر زدند!

 

 

 

 

الهی تو خورشید بشی من زمین که سالی یک بار من دور تو بگردم ولی تو سالی 365 بار دور من بگردی

 

 

 

دوستت دارم. تو چی؟ خیلی میخوامت. تو چی؟ دوریت اذیتم میکنه. تو چی؟ بی تو میمیرم. تو چی ؟ .......... من الکی گفتم . تو چی؟

 

 

 

آدما 2 دسته هستن:یه دسته كه روشون مگس می‌شینه و یه دسته كه مگس نمی‌شینه!

دسته اول گوه هستن و دسته دوم كه هیچ گوهی نیستن!

تو از كدوم دسته هستی؟

 

 

 

تو تو این مملکت داری هدر می ری!کسی به تو اهمیت نمی ده!اگه بری هندوستان می پرستنت!

 

 

 

 

 

 

می دونی بهترین یونجه ماله کجاست؟

.

.

نه؟

.

.

اشکالی نداره !از یه گاو دیگه میپرسم!

 

 

 

 

 

 

امروز روز جهانی همدردی با بیماران گوارشیه!...گو. .زو روزت مبارک

 

 

 

 

 

 

وقتی بوی تنت رو حس میكنم میفهمم كه چهار ماهه آب به تنت نخورده

 

 

 

 

وقتی در مورد عشق صحبت میكنی یاد اون 80 تا عشق دیگت می افتم!

 

 

 

 

چیكار كردی كه این همه طرفدار پیدا كردی؟

هر جای شهر كه میری یه نفر یه تابلو گرفته دستش كه اسمت روش نوشته شده!

نوشته گوسفند زنده!

 

 

 

 

به اندازه تموم موهای سرم دوستت دارم. به اندازه تموم موهام بهت وفادارم .هر بار که موهامو شونه می کنم یادت می افتم .شناختی؟ منم دیگه! حسن کچل!!!

عزیزم تو فوق العاده ای،همهء کارهات رو اوصوله ، تو حرف نداری،تو بهترینی(اس ام اس تلقینی برای مونگلا )

 

 

 

 

فرق یه نارگیل بزرگ رو با یه نارگیل کوچیک میدونی چیه؟نه؟اشکالی نداره ,به خودت فشار نیار!میرم از یه میمون دیگه می پرسم




:: موضوعات مرتبط: sms سركارى , ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 17 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: