مسيج عاشقانه سرى7
نوشته شده توسط : سفيرى از كلمات

اس ام اس زدم که ازت خداحافظی کنم، اگه خوبی اگه بدی دیدی حلال کن، فردا برای همیشه دارم میرم کره ماه که تا ابد دورت بگردم

 

دوست داشتن را از ماهی بیاموز که بی وقفه بوسه های بی پاسخش را نثار دریا میکند، دلم خیلی واست تنگ شده

 

کاش میشد قلب ما از یاس بود، تک تک گلبرگ آن احساس بود، پاک و سبز و بی ادعا، کاش میشد بهتر از الماس بود

 

اس ام اس! پیش گل من، خوابیده، آروم ببوسش، تو رو خدا بهش بگو دوستش دارم

 

میرسد روزی که بی من روزها را سرکنی، میرسد روزی که مرگ دوست را باور کنی، میرسد روی که تنها در کنار قبر من، خاطرات کهنه ام را مو به مو از بر کنی


دوری عشقهای کوچک را از بین میبرد ولی به عشق های بزرگ عظمت میدهد، مثل باد که یک کبریت را خاموش میکند ولی شعله های آتش را بزرگ میکند

 

عشق مثل پرگاره می مونه، یه سرش سوزنه مثل تو که یه جا نشستی و یه سر دیگش مداده مثل من که همش باید دورت بگردم

 

 






:: موضوعات مرتبط: sms عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 6 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: