مسيج هاى ارسالى 2010 سرى 4
نوشته شده توسط : سفيرى از كلمات

0913***8466

0913***8466

اگر باغ نگاهم پر ز خار است

گلم تاراج دست روزگار است

به چشمانت قسم با بودن تو

زمستاني ترين روزم بهار است
 
صبر کن عشق زمين گير شود بعد برو

يا دل از ديده تو سير شود بعد برو

تو اگر کوچ کني بغض خدا ميشکند

صبر کن گريه به زنجير شود بعد برو
 


0913***8466

0935***7997

بیــا تا از همــه دنیا رهـا شیـم

بیا مانند روح آدما شیم

بیا تا از میون این همه درد

یه درمونی واسه دیوونه ها شیم

بیــا تا از میون این ضوابط

یه پارتی ای واسه رابطه هاشیم
 
غربت را نباید در شهری غریب یا در

گم شدن لحظه های آشنا جستجو کرد

هر وقت عزیزت نگاهش رو

به غریبه تعارف کرد تو غریبی.
 


0936***8097

0936***7666

رفت و بي او زنده ماندم سخت جاني را ببين

آمد و مردم ز خجلت شرمساري را ببين

تقيم به حسين عزيزم
 
من آن گلبرگ مغرورم كه ميمرم ز بي آبي

ولي با خفت و خواري پي شبنم نمي گردم
 


0936***0393

0914***5177

هيچ كس چون تو مرا غريب و تنها نگذاشت

اين گونه در التهاب فردا نگذاشت

سوگند نمي خورم ولي باور كن

هيچ كس چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت
 
دنیا به من یاد داد

که در فراق عزیزان صبور باشم

ولی به من یاد نداد

کسی را که دوست دارم فراموش کنم
 


0919***6841

0936***6554

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست

بلکه نداشتن شانه های محکمی است

که بر آن تکیه کنی و

از غم های روزگار برایش اشک بریزی
 
عشق آلوچه نیست که بهش نمک بزنی

دختر همسایه نیست که بهش چشمک بزنی

غذا نیست که بهش ناخونک بزنی

رفیق نیست که بهش کلک بزنی

عشق مقدسه ؛ باید جلوش زانو بزنی...
 


0917***2115

0936***2185

نگاهم کن که من محتاج ان چشمان دلتنگم

بگو با من دوباره راز مستی را

که بی تو به یک دنیا شقایق دل نمیبندم
 
گرمترين احساسات رانصيب كسي كن

كه درسرد ترين لحظه ها به ياد توست.
 


0936***5870

0936***4752

تو مرا میفهمى من تورا میخواهم

همين ساده ترين قصه ي يك انسان است

تو مرا میخوانى من تو را

ناب ترين شعر زمان میدانم

تو هم مى دانى تا ابد در دل من میمانى
 
نه از خاکم ؛ نه از بادم ؛ نه در بندم ؛ نه آزادم

نه آن لیلا ترین مجنون؛نه شیرینم؛نه فرهادم

فقط مثل تو دلتنگم ؛ اگر آبی تر از آبم

اگر همزاد مهتابم ؛ بدون تو ؛ چه بی رنگم

بدون تو ؛ چه بی تابم
 


0912***2856

0915***5639

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم

با اشک تمام کوچه را تر کردم

وقتی که شکست بغض تنهایی من

وابستگی ام را به تو باور کردم

تقدیم به محسن
 
تورا من دوست دارم

اگر یک آسمان دل را به قصد عشق بردارم

میان عشق و زیبای تو را من دوست دارم

تقدیم به بهترین خاطره ای زندگی ام مهسا




:: موضوعات مرتبط: مجموعه جوك و مسيج جديد , ,
:: بازدید از این مطلب : 527
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 10 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: